Start 1. संस्कृतभाषायां कथितादेशानुसारेण कार्य-सम्पादनेन विकासो भवति - अ. भाषणकौशलस्य ब. व्याकरणदक्षताया: स. लेखनकौशलस्य द. श्रवणकौशलस्य 2. " बलाघात: " इति कदा प्रयुक्तो दृश्यते - अ. गहनपठने ब. मौखिकाभिव्यक्त्याम् स. लिखिताभिव्यक्त्याम् द. मौनपठने 3. लेखनकौशलस्य वृद्धिर्भवति - अ. पत्रलेखनेन ब. गीतश्रवणेन स. सूत्रकण्ठस्थीकरणेन द. शुद्धोच्चारणेन 4. पठनकौशलस्य उद्देश्यमस्ति - अ. पठित्वा लिखिताभिव्यक्ति: ब. पठित्वा मौखिकाभिव्यक्ति: स. पठित्वार्थग्रहणम् द. पठित्वा पाण्डित्यप्रदर्शनम् 5. मुख्यत: भाषाशिक्षणस्य सम्बन्ध: केन सह अस्ति - अ. ज्ञानात्मकपक्षेण ब. अनुभवात्मकपक्षेण स. मनोक्रियात्मकपक्षेण द. संसाधेन 6. भाषाया: कौशलानि सन्ति - अ. त्रीणि ब. चत्वारि स. दश द. चतुर्दश 7. मुख्यरूपेण संस्कृतभाषा शिक्षणस्योद्देश्यमस्ति- अ. संस्कृतसाहित्यस्य रक्षणम् ब. भारतीयसंस्कृते: प्रचार: स. संस्कृतभाषायां दक्षताप्रदानम् द. यज्ञसम्पादनम् 8. दृष्टलेखनविधे: प्रयोग: क्रियते - अ. श्रवणकौशले ब. भाषणकौशले स. पठनकौशले द. लेखनकौशले 9. लेखनकौशलस्य विधिरस्ति - अ. भाष्यविधि: ब. मोंटेसरी विधि: स. अक्षरविधि: द. पदविधि: 9. लेखनकौशलस्य विधिरस्ति - अ. भाष्यविधि: ब. मोंटेसरी विधि: स. अक्षरविधि: द. पदविधि: 10. अक्षर - शब्दस्वरूपस्य ज्ञानमस्मिन् कौशले - अ. पठनकौशले ब. लेखनकौशले स. श्रवणकौशले द. भाषणकौशले 11. "कथाविधि:" अस्य कौशलस्य विधिरस्ति - अ. पठनकौशले ब. लेखनकौशले स. श्रवणकौशले द. भाषणकौशले 12. पठनकौशलस्य श्रेष्ठविधिरस्ति - अ. वर्णसमाम्नाय विधि: ब. पदपद्धति: स. वाक्यपद्धति: द. कथापद्धति: 13. भाषाकौशलस्य क्रमश: चरणानि - अ. भाषणम् , लेखनम् , श्रवणम् , पठनम् ब. पठनम् , लेखनम् , श्रवणम् , भाषणम् स. श्रवणम् , भाषणम् , पठनम् , लेखनम् द. लेखनम् , श्रवणम् , भाषणम् , पठनम् 14. ध्वनिविज्ञानस्य सम्बन्धिते कौशले के - अ. श्रवणपठने ब. श्रवणलेखने स. श्रवणभाषणे द. भाषणपठने 15. " प्राथमिकलक्षित: अधिगमविशेष: " कौशलं किम् - अ. श्रवणकौशलम् ब. भाषणकौशलम् स. पठनकौशलम् द. लेखनकौशलम् 16. " स्वजन: श्वजनो मा भूत् " कस्मिन् कौशलप्रसङ्गे कथितम् - अ. श्रवणकौशले ब. भाषणकौशले स. पठनकौशले द. लेखनकौशले 17. भाषणकौशलहेतु आवश्यकं नास्ति - अ. भाषाक्रीडा ब. अभिनय: स. सम्भाषणम् द. विद्वत्ता 18. भाषाया: कौशलं नास्ति - अ. श्रवणम् ब. पठनम् स. लेखनम् द. चिन्तनम् 19. अभिव्यक्तिर्लिखिता, अस्य कौशलस्य उद्देश्यम् - अ. श्रवणम् ब. भाषणम् स. पठनम् द. लेखनम् 20. श्रेष्ठपाठकस्य गुणेषु एतन्नास्ति - अ. माधुर्यम् ब. अक्षरव्यक्ति: स. पदच्छेद: द. यथालिखितपाठक: 21. श्रवणभाषणकौशलञ्च विकास: भवतीह - अ. पाठशालाविधि: ब. भण्डारकरविधि: स. पाठ्यपुस्तकविधि: द. प्रत्यक्षविधि: Name Email Phone Submit
1. संस्कृतभाषायां कथितादेशानुसारेण कार्य-सम्पादनेन विकासो भवति -
2. " बलाघात: " इति कदा प्रयुक्तो दृश्यते -
3. लेखनकौशलस्य वृद्धिर्भवति -
4. पठनकौशलस्य उद्देश्यमस्ति -
5. मुख्यत: भाषाशिक्षणस्य सम्बन्ध: केन सह अस्ति -
6. भाषाया: कौशलानि सन्ति -
7. मुख्यरूपेण संस्कृतभाषा शिक्षणस्योद्देश्यमस्ति-
8. दृष्टलेखनविधे: प्रयोग: क्रियते -
9. लेखनकौशलस्य विधिरस्ति -
10. अक्षर - शब्दस्वरूपस्य ज्ञानमस्मिन् कौशले -
11. "कथाविधि:" अस्य कौशलस्य विधिरस्ति -
12. पठनकौशलस्य श्रेष्ठविधिरस्ति -
13. भाषाकौशलस्य क्रमश: चरणानि -
14. ध्वनिविज्ञानस्य सम्बन्धिते कौशले के -
15. " प्राथमिकलक्षित: अधिगमविशेष: " कौशलं किम् -
16. " स्वजन: श्वजनो मा भूत् " कस्मिन् कौशलप्रसङ्गे कथितम् -
17. भाषणकौशलहेतु आवश्यकं नास्ति -
18. भाषाया: कौशलं नास्ति -
19. अभिव्यक्तिर्लिखिता, अस्य कौशलस्य उद्देश्यम् -
20. श्रेष्ठपाठकस्य गुणेषु एतन्नास्ति -
21. श्रवणभाषणकौशलञ्च विकास: भवतीह -
हमारे द्वारा प्रतिदिन आयोजित की जाने वाली निःशुल्क परीक्षा में भाग लेने के लिए 9015746713 पर व्हाट्सएप संदेश भेजकर हमारे ग्रुप से जुड़ें – धन्यवाद
आपको परीक्षण कैसा लगा Comments के माध्यम से अवश्य बताएं।
Add Comment *
Name*
Email*
Website
The quiz has timed out.
0 Comments